گلچین کناف

معرفی انواع پروفیل کناف

گلچین کناف

معرفی انواع پروفیل کناف

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مراکز فروش پروفیل کناف

مراکز فروش پروفیل کناف در پایتخت به وفور نسبت به سرتاسر ایران بیشتر است با توجه به نزدیک ترین محل یکی از عرضه کننده پروفیل کناف خریداری می شود.

چون تعداد شرکت تولید کننده پروفیل کناف زیاد است اغلب خریدارن دچار تردید می شوند که از کدوم تولید کننده این محصولات را خریداری نمایند که علاوه بر قیمت بسیار مناسب، محصولات از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

اکثر مراکز فروش پروفیل کناف تولید کننده اصلی هستند و با توجه به تورم قیمت مواد اولیه تولید و جنس این مقاطع برای یک از سازه های قیمت های متفاوتی ارائه می نمایند.

شرکت های تولید کننده پروفیل کناف عاملیت های فروش در سرتاسر ایران دارند که برخی این عاملین فروش قیمت اصلی تولید کننده ، این محصولات را بفروش می رساند و قیمت برخی نسبت به مبلغ اصلی تامین کننده گرونتر می باشد.

پروفیل کناف

پروفیل کناف

پروفیل کناف یکی از پر استفاده ترین مقاطع در زیر سازی سقف کاذب کناف به شمار می آید.

پروفیل به سازه های گالوانیزه و ضد زنگی گفته می شود که از لحاظ کیفیت و قدمت بالایی دارد.

کناف به گچبرگ های از پیش ساخته شده ای گفته می شود که برروی سازه های گالوانیزه نصب می شود.

پروفیل کناف انواع گوناگونی دارد که برخی از آنها جهت نصب پانل گچی و تایل بکار می رود و برخی به عنوان سازه باربر عمل می کنند.

ضخامتهای مختلف این مقاطع عملکرد های مختلفی دارد که با توجه به مکان مورد نظر از هر یک از این ضخامت ها استفاده می شود.

مراکز تولید پروفیل کناف انواع ضخامتهای این مقاطع با قیمت های مختلفی عرضه می نمایند، ضخامت و کیفیت جنس بکار رفته شده در تعیین قیمت نقش بسزایی دارد.

خرید پروفیل کناف از تولید کنندگان این محصولات به صورت حضوری و آنلاین صورت میگیرد که با توجه به صرفه بودن خرید اینترنتی این محصولات بیشتر استقبال می شود.

نکات مهم خرید پروفیل کناف

نکات خرید پروفیل کناف

نکات مهم که در خرید پروفیل کناف مهم و ضروری  است و باید مدنظر داشته باشید در ادامه به اختصار بیان خواهیم نمود:

توجه به ضخامت پروفیل و کناف خیلی مهم است نسبت به مکان مورد نظر از ضخامتهای مطمنی استفاده شود

هنگام خرید حتما ضخامت محصول خریداری شده بررسی شود ضخامت مرد نظر حتما تحویل گرفته باشید.

جنس ورق تاثیر مستقیمی بر کیفیت دارد حتما بررسی شود مقطع مورد نظر سطوح آن با پرایمر زینگ به خوبی پوشانده شده باشد.

طرح کناف با سایر وسایل دکوراسیون مکان بایدهمخوانی داشته باشد.

رنگ پروفیل کناف باید طوری باشد که با رنگ محیط همخوانی داشته باشد رنگ کناف کمی از رنگ محیط روشن تر باشد یا متضاد باشد بر زیبایی فضای مورد نظر می افزاید.

ارتفاع سقف کاذب از سقف اصلی باید در نظر داشته باشید، بعد از اجرای سقف کاذب سقف کمی کوتاه تر می شود باید با توجه به ارتفاع طرحی انتخاب شود.

نصب پروفیل کناف نیاز به مهارت وتبحر زیادی دارد نصاب باید باتجربه و ماهر باشد .

مناطق شمال و جنوب کشور رطوبت آب و هوا بالا می باشد بهتر است از کناف ضد رطوبت استفاده شود.

مزیت خرید از تولید کننده اصلی پروفیل کناف

پروفیل کناف عمده

همانطور قبل تر اشاره شد مهم ترین مزیت خرید از تولید کننده اصلی پروفیل کناف خرید ارزانتر این محصولات نسبت به نمایندگی های فروش است.

وقتی مستقیم از تولید کننده اصلی این مصالح خریداری شود می توانید از تخفیفات ویژه و سایر خدماتی که اارائه می نمایند برخوردار باشید.

البته برخی از نمایندگان فروش پروفیل کناف زیر نظر مستقیم کارخانه تولیدی می باشد و تمامی خدمات و شرایط ویژه کارخانه اصلی را به خوبی عرضه می شود.

آیتم هایی که برای انتخاب مراکز فروش معتبر باید در نظر گرفت زیاد است اما مهم ترین آیتم در انتخاب، صرفنظر از قیمت کیفیت جنس این مقاطع است. جنس یک محصول باید مرغوب باشد هر چند اگر مجبور باشید قیمت بالاتری نسبت به سایر مراکز فروش بپردازید باید از کیفیت محصول اطمینان حاصل نمایید.

دوم آیتمی که برای انتخاب مهم است این است که علاوه بر کیفیت محصول مورد نظر قیمت اراِئه شده به صرفه باشد نسبت به سایر مراکز، برای خریدار منفعتی در برداشته باشد.

سومین آیتم انتخاب مراکز فروش پروفیل کناف خدمات و سایر شرایط ویژه ای که یک شرکت برای محصولات و مشتریان خود عرضه می نماید.

خرید پروفیل کناف

خرید پروفیل کناف

خرید پروفیل کناف با صورت عمده برای مصرف کننده به صرفه تر است چون هزینه پایین تری نسبت به قیمت خرده پرداخت می کند و هزینه حمل ونقل به سرتاسر ایران نیز رایگان می باشد.

اگر شما نمایندگی وفروشگاه فروش ملزومات کناف دارید پیشنهاد می شود این محصولات به صورت عمده از تولید کننده خریداری نمایید از تخفیفاتی که برای فروش عمده محصولات خود ارائه می نمایند استفاده نمایید.

خرید پروفیل کناف به صورت عمده وخرده نیز عرضه می شود که خرید عمده قیمت پایین تری نسبت به خرده دارد.

کارخانه تولید پروفیل کناف محصولات خود به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رساند، مشتریان عزیز از سرتاسر ایران با مراجعه به سایت های مختلف و بعد از اطمینان  از تامین کننده اصلی به صورت مستقیم به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند و پروفیل کناف مرد نظر خود راخریداری کنند.

  

 

 

 

  • کناف گلچین