گلچین کناف

معرفی انواع پروفیل کناف

گلچین کناف

معرفی انواع پروفیل کناف

  • ۰
  • ۰

تاریخچه کناف

تاریخچه تولید کناف

کناف در سال 1932 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر اپوفون آلمان است.این شرکت پیشرو در تولید سیستم های ساختمان و مصالح ساختمانی اعم از پروفیل کناف ، انواع صفحات گچی و سایر ملزومات کناف است.

در حال حاضر ، کناف دارای 12 برند فرعی ، 220 پایگاه تولیدی و بیش از 30،000 کارمند در 86 کشور و منطقه در سراسر جهان است. در چین ، هنوز الگویی از محصولات گچی به عنوان فعالیت اصلی خود ، و انواع مصالح ساختمانی و سیستم های حمایتی که در حال توسعه هستند ، حفظ می شود و ساخت و ساز را با راه حل های کامل سیستم شامل ساخت دیوارهای بیرونی ، دیوارهای داخلی ، سقف ها و کف ها ارائه می دهد.

در اروپا ، مارک های مختلف کناف تقریباً مترادف با محصولات برتر در این زمینه شده اند. در سالهای اخیر ، چشم انداز استراتژیک کناف با توسعه سریع اقتصادی به تدریج به منطقه آسیا و اقیانوسیه تبدیل شده است. کشورهایی از جمله ایران ، چین ، استرالیا ، کره جنوبی ، تایلند ، اندونزی ، سنگاپور و غیره پایگاه یا دفاتر تولید کناف ایجاد کرده اند. عرضه به موقع و همزمان محصول و پشتیبانی فنی.

ویژگی های گچ

گچ سنگ معدن "جادویی" است.

گچ یک سنگ معدنی سنگ مانند است که در همه جا در پوسته زمین وجود دارد. به طور کلی سفید ، بی رنگ یا خاکستری است. این گنجینه عظیمی است که طبیعت به بشر هدیه داده است. به نظر می رسد عجیب است ، اما همه جا وجود دارد. گچ را می توان به دلیل ویژگی های طبیعی غیر سمی ، بی ضرر و خالص در همه جا در پزشکی ، درمان پزشکی ، غذا ، هنر ، معماری و بسیاری از جنبه های دیگر مشاهده کرد. به خصوص به دلیل مقاومت در برابر آتش ، دکوراسیون ، عایق حرارتی ، تعادل رطوبت ، مقاومت در برابر فشار و بسیاری از ویژگی های دیگر ، سالهاست که گچ مورد توجه زمینه های ساخت و ساز و دکوراسیون قرار گرفته است. در حدود 9000 سال قبل از میلاد ، انسان ها می توانستند گچ را برای ساخت و تزئین به دوغاب گچ تبدیل کنند. دوغاب گچ در نقاشی های دیواری زیرزمینی در سایت کاتایوک در آسیا یافت شد. دوغاب گچ نیز در لایه ای از سطح گچ بر پایه خود ساخته شده است که در 7000 سال قبل از میلاد در اسرائیل تشکیل شده است. بر اساس یافته های باستان شناسی ، در دوران فرمانروایی فرعون ها در مصر ، از گچ به عنوان گل برای ساختن هرم قیاپس (3000 سال قبل از میلاد) استفاده می شده است. داستان اینگونه آغاز می شود ..

توسعه کناف

کناف متعهد به ارائه راه حل های حرفه ای و کارآمد برای ایجاد محیط زندگی و کار ایمن ، راحت ، زیبا و پایدار است. از دهه 1930 ، کناف تولید کننده گچ گچ در آلمان بود. امروزه تجارت آن به یک شرکت چند ملیتی با 220 پایگاه تولید در بیش از 70 کشور جهان تبدیل شده است. ارائه طیف گسترده ای از سری محصولات جامع به مشتریان ، چه در حال حاضر و چه در آینده ، می تواند نیازهای متنوع آنها را برآورده کند. به عنوان یک شرکت بزرگ در مقیاس بزرگ در موقعیت پیشرو در صنعت ، در اصل ، ما هنوز یک کسب و کار خانوادگی هستیم که بر اساس ارزش های خانوادگی است. کناف بیش از 26،500 نفر در سراسر جهان مشغول به کار است و درآمد سالانه آن بالغ بر 6 میلیارد یورو است. این به ما اجازه می دهد تا درازمدت بیشتر فکر کنیم و سریعتر عمل کنیم.

رشد اقتصادی کناف

همانطور که همه می دانیم ، تمرکز توسعه اقتصادی جهانی در حال تغییر به منطقه آسیا است. در بازار نوظهور نوظهور آسیا و اقیانوسیه ، کناف پایگاه های تولیدی در ایران، چین ، اندونزی ، تایلند و استرالیا ایجاد کرده است تا خدماتی مانند فروش سیستم ، پشتیبانی فنی و راهنمای ساخت و ساز در محل ارائه دهد. کناف متعهد به ادامه سرمایه گذاری و رونق منطقه آسیا و اقیانوسیه است تا تقاضای روزافزون برای راه حل های پیشرفته و ابتکاری ساختمان را در منطقه برآورده کند. ما مفتخریم که می بینیم که کناف یک شبکه فروش و پشتیبانی فنی قوی در آسیا ایجاد کرده است ، آماده پاسخگویی به تقاضا ، و سرمایه گذاری خود را در تقویت قابلیت های کارکنان برای ارائه بهتر خدمات به مشتریان ادامه خواهد داد.

 

  • ۰۰/۰۷/۱۴
  • کناف گلچین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی